honary

honary

honary

honary

لوله بازکنی

قیمت لوله بازکنی

تعرفه لوله بازکنی و قیمت فنر زدن با توجه طول لوله ها متفاوت می باشد. همان طور که در نرخ اتحادیه لوله بازکنی که در پایین آمده است، با افزایش طول لوله مورد نظر، قیمت لوله بازکنی نیز افزایش می یابد. همچنین طبق اعلام اتحادیه لوله بازکنی استفاده از هرگونه مواد اسیدی برای رفع گرفتگی لوله‌ها، غیر مجاز و ممنوع است.لوله بازکنی غرب تهران

  • بازکردن لوله فاظلاب از 1 تا 6 متر 90.000 هزار تومان
  • بازکردن لوله فاظلاب از 6 تا 12 متر 120.000 هزار تومان
  • بازکردن لوله فاظلاب از 12 تا 25 متر 150.000 هزار تومان
  • بازکردن لوله فاظلاب با تراکم هوا 150.000 هزار تومان
قیمت لوله بازکنی
عکس 10 :  تعرفه خدمان  لوله بازکنی

 یادتان باشد تخت هیچ شرایطی با شماره تلفن های برچسبی تماس نگیرید بلکه با اتحادیه لوله بازکنی تماس بگیرد و شماره تماس نزدیکترین لوله بازکنی منزلتان را بپرسید.خیالتان راحت با کمترین هزینه بهترین سرویس را دریافت خواهید کردید.

 آدرس اتحادیه لوله بازکنی : تهران - انقلاب - خ. هدایت - پ. 167 
 تلفن تماس اتحادیه لوله باز کنی : 021-77531759 .

 ذکر این نکته مهم است اگر در ساعات غیره اداری و روز های تعطیل که اتحادیه لوله بازکنی پاسخگو نیست میتوانید با 118 تماس بگیرید و خیالتان راحت باشد شماره اعلامی از طرف 118 مجوز اتحادیه را دارا است و مطابق تعرفه لوله باز کنی از شما هزینه دریافت میکنند.  و در صورت بروز اختلاف میتوانید به اتحادیه مراجعه فرماید و چون با مراکز مجاز استفاده کرده اید ، اتحادیه پاسخگویی شما هستند.

 دومین موردی که در زمینه قیمت لوله بازکنی در تهران می‌باشد گرفتگی یک لوله ممکن است در بعضی از مواقع با زدن فنر در یک لوله باز نشود و باید چندین مورد این عمل را تکرار و یا از ورودی‌های دیگر باید فنر زده شود که قیمت لوله بازکنی در این گونه موارد هم در زمینه قیمت لوله بازکنی در تهران تفاوت دارد. که با توافق طرفین مبلغ کوچکی به قیمت لوله بازکنی اضافه میشود.

 یکی از مهمترین نکات که باید مشتریان و همشهریان محترم در زمینه لوله بازکنی و قیمت لوله بازکنی در تهران باید بدانند این است که باز کردن هیچ نوع لوله فاضلاب اعم از دستشویی، حمام، آشپزخانه، پشت¬بام و… در شرایط عادی هیچگونه تفاوتی را در قیمت ندارد.لوله بازکنی فوری غرب تهران

 فاکتور دیگر قیمت که تعرفه آن با بازکردن لوله با فنر فرق می کند ریخته شدن سیمان و نخاله ساختمانی در بنایی و یا افتادن اشیاء در درون سیفون می باشد .

 اصطلاحاتی که به اسم فنر فولادی و سه نظام و .. به طور کلی کلاه برداری است .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.